Інформаційна картка *
учасника другого туру
всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2018»
у номінації «Українська мова та література»

Прізвище, ім’я, по батькові
Козиряцька Тетяна Григорівна
Місце роботи (найменування навчального закладу відповідно до статуту)
Марганецька спеціалізована загально-
освітня школа I-III ступенів з поглибленим вивченням окремих предметів
Посада
Вчитель
Освіта (найменування вищого навчального закладу, рік закінчення навчання)
Запорізький державний університет,1999.
Самоосвіта (за останні 5 років; очна, дистанційна форма; рік проходження та найменування освітніх програм, курсів, тренінгів тощо)
ДОІППО,підвищення кваліфікації за фахом: “Вчителі української мови і літератури”, “Вчителі російської мови і зарубіжної літератури”,2016;
вебінар ВГ “Основа” за темою : “Інтерактивні технології викладання”,2014;
семінар-тренінг: “Формування успішної особистості школяра”,2014;
вебінари: “Позитивне мислення-шлях учителів й учнів до успіхів,радості,
здоров’я”,“Створення та ведення персо-
нального блогу вчителя”, “Навчатися мові та мовлення з радістю та задоволенням”,2017

Загальний стаж роботи
23
Педагогічний стаж
18
Стаж роботи у даному навчальному закладі
14
Кваліфікаційна категорія
I
Звання
-
Педагогічне кредо
 “Дитина-це квітка,допоможи їй розкритися”
Я – педагог і особистість
Портрет учителя:
яким, на Вашу думку, є сучасний учитель;
які риси сучасного учителя притаманні особисто Вам;
як Ви бачите перспективи розвитку освіти в Україні?
 Сучасний учитель повинен мати  високий  рівень професійної підготовки ,бути чутливим психологом, патріотом,мати організаторські здібності, оскільки ефективність педагогічного процесу залежить від правильної організації праці учителя, його уміння об'єднати і згуртувати учнівський колектив..Вчитель повинен бути  творчою особистістю, адаптованою до сучасних вимог.
 Мені притаманні :гнучкість мислення, комунікабельність, креативність, толерант-
ність.В своїй навчальній діяльності я розглядаю учня як особистість.Намагаюсь розвивати логічне мислення, розкривати творчі здібності дитини, використовуючи новітні технології.
   Я вважаю, що традиційний освітній підхід вже не задовольнить потреби суспільства,потрібна реформа системи освіти,компетентнісний підхід у навчанні,щоб перейти від предметно- до дитиноцентризму, до особистісно зорієнтованого навчання учнів.
«Родзинки» досвіду:
у чому полягає Ваша педагогічна ідея/новація/розробка;
які педагогічні технології, методи та форми Ви використовуєте у навчально-виховному процесі;
яким досвідом Ви готові поділитися з колегами?
На своїх уроках я намагаюсь розвивати творчі здібності учнів,вдосконалювати логічне мислення,спрямовую навчання до особистісно зорієнтованого. Для цього я використовую “проблемні завдання”, елементи гри, широко використовую інсценізації,створюю ситуації успіху.На уроках  мені подобається використовувати опорні схеми при коментованому управлінні, кросворди, ребуси, учні створюють презентації до вивченого матеріалу, знімають буктрейлери, роблять спроби писати вірші-наслідування .Подобається метод “Мозковий штурм” ,“Проблемна ситуація”, “Прес”, “Асоціативний кущ”, “Мікрофон”. оскільки вони допомагають застосовувати набуті знання на практиці, пов’язуючи навчання з досвідом реального життя,активізують розумову діяльність учнів, стимулюють мислити, думати,порівнювати,аналізувати.Використовую на уроках ІКТ, групову роботу,індивідуальну,роботу в парах.На практиці можу поділитися з колегами вмінням розвивати творчі здібності дитини.

Кроки до майстерності:
які Ваші основні досягнення;
чим Ви пишаєтеся;
чого прагнете навчитися?
Я намагаюся крок за кроком здобувати педагогічну майстерність, мої досягнення реалізуються в моїх учнях, які із задоволенням приймають участь в олімпіадах,конкурсах,та займають почесні місця.Учні беруть активну участь підготовці і проведенні Дня писемності та Дня рідної мови. Традиційним стало проведення мовних конкурсів в рамках предметних тижнів.Щорічно учні є активними учасниками Всеукраїнського конкурсу  знавців української мови ім. П. Яцика та Всеукраїнської гри «Соняшник» .В минулому році отримали II місце на II етапі Міжнародного мовно-літературному конкурсі ім.Т.Г.Шевченка.Вже другий рік займаємо I місце на конкурсі “Олімпійський рух”(поезія).Учні намагаються створювати власні вірші та вірші-наслідування відомих авторів.Прагну ще активніше використовувати на уроках інтерактивні методи навчання.
Знай наших!
Що, на Вашу думку, є запорукою успіху в конкурсі «Учитель року»? Які Ваші очікування від конкурсу?


   Я вважаю,що  запорукою успіху в конкурсі “Учитель року” є нестандартність мислення вчителя, вміння творчо розв’язувати поставлені завдання.Для мене конкурс-це можливість перейняти досвід колег.


За лаштунками:
хто підтримує Вас на шляху до перемоги;
які особистісні якості допомагають Вам досягати мети;
які Ваші захоплення (хобі)?
    Шлях до перемоги завжди складний, але поруч зі мною мої учні, які надихають мене на творчі злети, мої колеги та керівництво, які допомагають мені повірити в себе.Я вважаю,що моя цілеспрямованість,наполегливість, креативність допоможуть досягти бажаної мети.У вільний час я приділяю увагу рукодільництву, створюю індивідуальні вироби та речі.

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога