Майстер-клас для вчителів міста







Заняття майстер-класу – це оригінальний спосіб організації діяльності педагогів у складі малої групи (7–15 учасників). Майстер-клас як локальна технологія трансляції педагогічного досвіду повинен демонструвати конкретний методичний прийом або метод, методику викладання, технологію навчання, виховання. Він повинен складатися із завдань, які направляють діяльність учасників для вирішення поставленої педагогічної проблеми.
ЗАВДАННЯ МАЙСТЕР-КЛАСУ:
Þ   передача вчителем-майстром свого досвіду роботи шляхом прямого і коментованого показу послідовності дій, методів, прийомів і форм педагогічної діяльності;
Þ   спільне відпрацювання методичних підходів учителя-майстра, ухвалення рішення;
Þ   рефлексія власної професійної майстерності учасниками майстер-класу;
Þ   надання допомоги учасникам майстер-класу у визначенні завдань саморозвитку, формуванні індивідуальної програми самоосвіти й самовдосконалення.
У ході майстер-класу учасники знайомляться з методичними розробками з теми; беруть участь в обговоренні отриманих результатів; ставлять питання, отримують консультації; пропонують для обговорення власні проблеми, питання, розробки; висловлюють свої пропозиції.
АЛГОРИТМ ТЕХНОЛОГІЇ МАЙСТЕР-КЛАСУ
І. Презентація педагогічного досвіду вчителем-майстром:
Þ   стисло характеризуються основні ідеї технології;
Þ   описуються досягнення в роботі;
Þ   доводиться результативність навчання дітей, що свідчить про  ефективність технології;
Þ   визначаються проблеми і перспективи в роботі вчителя-майстра.

Був проведений майстер-клас з вчителями міста, на якому я ознайомила присутніх з організаціїю арт-терапевтичної роботи, а токож з казкотерапією в умовах навчально-виховного процесу.Вчителі працювали в групах,створювали діагностичні карти"Колір-почуття",ознайомлювалися з технікою"Трояндовий кущ", створювали терапевтичні,дидактичні  казки, ознайомлювались із здоров'язберігаючими технологіями.




Комментарии

Популярные сообщения из этого блога